Dni Transportu Publicznego 2011
#Przystanek
Dni Transportu Publicznego w Warszawie odbyły się już po raz dziesiąty. Zamieszczam zdjęcia (lepiej późno, niż wcale…)
Tramwaje
Tramwaje Warszawskie zaprezentowały w sumie to, co zwykle. Ale mimo wszystko było coś wartego uwagi. Dla przykładu: wagon 13N przebudowany na wagon pomiarowy sieci trakcyjnej i podbijarka torowa.
#Wagon pomiarowy sieci trakcyjnej Tramwajów Warszawskich.
#Podbijarka torowa TW.
#Lw. Mój ulubiony.
Autobusy
Pojawił się odremontowany bizon (Ikarus 280.37 #5254), Solbus SM12 i sporo innych, mniej lub bardziej ciekawych wozów.
#Bizon świeżo po naprawie.
#Wnętrze wozu #5254
#San również się zaprezentował.
Kolej (dzień drugi)
Działo się głownie na dworcu Zachodnim, lecz na Gdańskim odbyło się wodowanie parowozu Pm36-2.
#Helena raźnie zmierza w kierunku Pruszkowa.
#Wnętrze Łódzkiego turbokibla robi zadziwiająco dobre wrażenie.
#Kabina mazowieckiego Elfa. Żółte, kwadratowe przyciski pod centralnym wyświetlaczem to sterowanie UPZ-em (Układ Prędkości Zadanej). Można wybrać docelową prędkość z dokładnością do 5 km/h i procent mocy zadanej.
#22WEe?! Skąd to e?
#Ładnie, dużo miejsca (liczba rzędów jak w 1. klasie). Szkoda tylko, że stolik (a zarazem miejsca w układzie grupowym) jest tylko jeden (z każdej strony).
#Kombajn odśnieżny. Made in USSR.
#Drezyna komisyjna wraca do jednostki macierzystej (ISE Białystok).
#Pm36-2 manewruje w stacji Warszawa Gdańska.
#Elf zmierza do końca swej podróży — przystanku Warszawa Wola.
#Pm36-2 wraca z wodowania na dworcu Gdańskim.
To byłoby wszystko.
Liczba odsłon: 1391;
Przyporządkowane kategorie:
brak